پیام شورای اسلامی

به نام ایزد منان

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت ،هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات ،پس درهر نفسی  دو نعمت موجود است ،و بر هر نعمتی شکری واجب.

رو سفیدی ملت بزرگمان در این انتخابات نعمتی است که سپاس بی کران می طلبد ،لذا با خضوع و خشوع ،شاکر و سپاسگذار نعمت های او بوده و انشالله خواهیم بود .حال که سرمایه ی اعتماد مردم که بحق یک امانت الهی است و در نزد منتخبین محترم شما در شورای ششم قرار گرفته ،تلاش خواهیم کرد تا در راستای رضایت شما حرکت کنیم

همانگونه که مستحضر هستید شهرداری ها از جمله موسسات غیر دولتی  می باشند ،و ما بنا داریم با بهره گیری از ظرفیت افراد توانمند و مجموعه های فعال در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی و اقتصادی ، بهداشتی و شهر سازی به عنوان ماموریت های تعریف شده برای شورا و کارگروه های مربوط در رسیدن به اهداف حرکت کنیم که در همین راستا از نظرات صاحبنظران و اساتید و پیشکسوتان و برنامه های پیش رو بهره خواهیم برد و راه حل های مناسبی را برای حل معضلات حوزه مشارکت عمومی و مشکلات مطرح شده در شهر ابریشم ارائه خواهیم کرد.

ما منتخبین ششمین دوره ی شورای اسلامی شهر ابریشم ،با نگاه جدیدی در عرصه ی فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی گام بر میداریم .و امیدواریم با همین نگاه و رویکرد،عرصه را در حوزه های مختلف پیش ببریم. لذا با بررسی و طرح چالش ها و ظرفیت های شهر ابریشم با نگاه به آینده به دنبال همگرایی و تبادل تجربیات ارزشمند در حوزه های مختلف و مشارکت حداکثری در شهر می باشیم .تا با استفاده از تمام ظرفیت های موجود نسبت به رفع موانع پیش رو گامی مؤثر برداریم.ما ایمان داریم که رضایت خداوند در راستای جلب رضایت شهروندان است و امیدواریم که با خدمت به شما شهروندان محترم در جهت اعتماد سازی و رفع دغدغه ای مطرح شده در جلسات آتی گامی موثر برداریم . ،بر همین اساس ،شورای ششم در مسیر اعتماد سازی حرکت کرده و مشکلات شهر را به تدریج حل و فصل خواهد نمود .

ولی باید توجه داشت که همه ی این دغدغه ها در حیطه ی اختیارات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نیست ،اما معتقدیم که با یاری شورا ،یاران و کارگروه های مردمی با توکل به خدا به نتایج خوبی دست خواهیم یافت .

در پایان از محضر همه ی مردم شریف خواستاریم که منتخبین خود را در انجام وظایفی که خود بر عهده ی ما قرار داده اید یاری نمایید ،تا در پایان این مدت کوتاه بعنوان خادمین شما در پیشگاه خدا و همه ی شهروندان سربلند حاضر شویم .امید داریم که  با تحقق اهداف و آرمان های شما گامی به سوی شهری هر چه آباد تر و زیبا تر برداریم.

 

حسین ابراهیمی

رئیس شورای اسلامی شهر ابریشم

فهرست